"Tak naprawdę nie wiemy, co ciągnie człowieka w świat. Ciekawość? Głód przeżyć? Potrzeba nieustannego dziwienia się? Człowiek, który przestaje się dziwić jest wydrążony, ma wypalone serce. W człowieku, który uważa, że wszystko już było i nic nie może go zdziwić, umarło to, co najpiękniejsze - uroda życia."
Ryszard Kapuściński

wtorek, 16 listopada 2010

Gdański Festiwal Przygody AVENTUREROS!

Tym razem nie o tym, co było, ale o tym co będzie. Już oficjalnie mogę Was wszystkich zaprosić na pierwszy Gdański Festiwal Przygody AVENTUREROS! Będzie miał on miejsce w dniach 26-27.11.2010 r. w - jak sama nazwa wskazuje - Gdańsku, a dokładniej w CH Manhattan. Będą spotkania ze słwanymi podróżnikami, zdjęcia, opowieści różnej treści i nawet ja będę miała swoje przysłowiowe 5 minut i poopowiadam co nieco o moim wyjeździe do Indii i na Sri Lankę. Wiele osób się mnie pytało: "Kiedy zrobisz pokaz zdjęć?". Jakoś nigdy nie było okazji, wakacje to taki bardzo zapracowany czas, teraz pojawiła się możliwość, więc teraz jak chcecie możecie mnie posłuchać :-)
A więcej informacji znajdziecie tutaj.
ps. ja będę się wysilać w piątek 26.11.2010 ok godz. 17 ;)

10 komentarzy:

  1. Dobra droga. :) Powoli. Wielcy podróżnicy i "opowiadacze" też...różnie zaczynali.

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o przełożenie terminu! mam zjazd i nie mogę przyjechać!!!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja będę bo akurat nie będę miała zjazdu;):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieję, że kiedyś będę mogła poopowiadać o innych wyjazdach, które dopiero są przede mną ;)
    Agta, w najbliższy weekend będę na Tobie ćwiczyć :D
    Asia - bardzo się cieszę, że wpadniesz :D możesz rozesłać info dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie będzie, bo będę tu

    http://www.fileden.com/files/2007/9/8/1417254/Flayers/MINIATURY_4_26.11.%202010.jpg

    ach jacyż słynni ludzie mnie otaczają! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To już dziś!
    EMOCJE SIĘGAJĄ ZENITU :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję grupie wsparcia za przybycie w piątek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to była czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszło, wyglądałaś profesjonalnie i przyjemnie się słuchało:)

    OdpowiedzUsuń