"Tak naprawdę nie wiemy, co ciągnie człowieka w świat. Ciekawość? Głód przeżyć? Potrzeba nieustannego dziwienia się? Człowiek, który przestaje się dziwić jest wydrążony, ma wypalone serce. W człowieku, który uważa, że wszystko już było i nic nie może go zdziwić, umarło to, co najpiękniejsze - uroda życia."
Ryszard Kapuściński

sobota, 23 października 2010

MPAR cz2.

Kolejna bezsenna, lub prawie bezsenna noc na zawodach. Czekam na info odnośnie ekipy trasy MASTERS, jedynej która się ostała., by to info przekazać dalej w świat;) W międzyczasie piszę relację, coby ją później wrzucić na www. Na trasie SPEED - tej krótszej pozostało tylko 10 zespołów, czyli równa połowa tego ile wystartowało. Chyba jednak obudzę kogoś i pójdę spać ;)

5 komentarzy:

  1. omamatko ale niedziela już lajt i wracasz?!?!?!?
    nuda w sobotę bez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę! dobrze , że nie włóczysz się po punktach(?)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, już wróciłam :) ja na szczęście nie włóczyłam się po terenie, tylko rządziłam w bazie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh :) a próbuję właśnie napisać coś dłuższego niż te kilka zadań o zawodach... ale coś cienko mi idzie.. No i jeszcze bilans obiecałam oddać na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń