"Tak naprawdę nie wiemy, co ciągnie człowieka w świat. Ciekawość? Głód przeżyć? Potrzeba nieustannego dziwienia się? Człowiek, który przestaje się dziwić jest wydrążony, ma wypalone serce. W człowieku, który uważa, że wszystko już było i nic nie może go zdziwić, umarło to, co najpiękniejsze - uroda życia."
Ryszard Kapuściński

poniedziałek, 24 maja 2010

Olsztyn

Tym razem nie będzie o pracy, tylko o przyjemności :-)
Do Olsztyna przyjeżdżam kilka razy w roku. Mieszka tam moja siostra, co jest dość fajnym powodem moich wizyt w tym mieście. I nawet je lubię, nie jest za duże, ale są w nim fajne miejsca, nie tylko imprezowe :) I bardzo fajnie mi się tu relaksuje.
Powodem ostatniej wizyty były 26 urodziny Agaty (sto lat, sto lat!)! Wpadłam w piątek na Puszkina z 3 dębowymi i czekoladą - zapomniałam zabrać z Gdańska wcześniej przygotowanego prezentu - co po chwili spożyłyśmy i moment później wybrałyśmy się na balety. Dotarłyśmy do Sowy, gdzie Pan Waldek przywitał nas tradycyjnym już "Dobry wieczór. Dziś mamy wjazd po 8 zł". I jak to w Sowie, pysznie się bawiłyśmy m.in z Karolkiem, miłym, uroczym Francuzem ;)
W sobotę zrobiliśmy sobie razem z Maliną i Agatą małe karaoke, w repertuarze m.in "Maszynka do świerkania", "Szukałem Cię wśród jabłek" czy pieśni stworzonej przez Agatę wokalistki Edyty Bartoszewskiej ;) A później poszłyśmy na spacer:

gdzie były dmuchawce, latawce i wiatr. I po drodze zobaczyłyśmy takie rzeźby:Cudne. Ale i tak warto tu przyjechać.

6 komentarzy:

  1. bardzo mi miło, że tak miło spędzasz u mnie czas;] pan Waldek mówi "dobry wieczór. mamy wjazd po 8 złotych" :>

    OdpowiedzUsuń
  2. A! ale ja tak w notesie miałam zapisane, że tak mówi ;) nieważne jak mówi, ważne że mówi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ważne co mowił, ważne ze po 8 a nie po 10 ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Prawdę mówiąc myślałyśmy, że będzie po 10, a tu niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloooooooo a ja z tego co pamietam to pan Waldek zawsze ostro przeciąga i mówi "dooooobry wieeeeeeeeeeeeeeeeeczór ...."

    OdpowiedzUsuń
  6. no jakoś tak mówił ;) człowiek legenda w Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń