"Tak naprawdę nie wiemy, co ciągnie człowieka w świat. Ciekawość? Głód przeżyć? Potrzeba nieustannego dziwienia się? Człowiek, który przestaje się dziwić jest wydrążony, ma wypalone serce. W człowieku, który uważa, że wszystko już było i nic nie może go zdziwić, umarło to, co najpiękniejsze - uroda życia."
Ryszard Kapuściński

czwartek, 3 lutego 2011

Ada i Maciek mieli odwagę...

... i zgłosili się do konkursu! Konkurs oczywiście o podróży, dokładniej podróży ich marzeń, jeszcze nie zrealizowanej, ale kto wie, może im się uda ;) Możemy im pomóc: wystarczy zagłosować tutaj!

Dziękuję w ich imieniu za głosy :-) Mam nadzieję, że kartkę wyślą ;-)

6 komentarzy:

  1. Najpierw chciałbym serdecznie podziękować Małgorzacie za wspieranie nas w zdobywaniu głosów. Oprócz linka na fb i gg napisała Ona na nasz temat również na swoim blogu. :) A teraz chciałbym z całego serca prosić wszystkich czytelników Gosi o zagłosowanie na naszą wyprawę i przesłanie linka dalej w świat aby jak najwięcej osób mogło oddać swój głos na nasz projekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej ja też podesłałam linka kilku znajomym!!! :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam już dawno i mam Wasz link w opisie na gadu:D chcę kartkę!;p

    OdpowiedzUsuń
  4. na kartkę trzeba zasłużyć! na bloga wrzucaj!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie spamujecie :) git, wonderful and gorgeous :) dziękować Wam :D

    OdpowiedzUsuń